Fakturarutiner i Webstep
Vennligst følg disse rutinene for raskest og best mulig fakturahåndtering fra vår side:
Faktura skal merkes med:
– Selskapsnavn (Merk at Webstep AS og Webstep ASA er ulike selskap)
– Avdeling og/eller din referanseperson i Webstep
– Fakturaadresse – som er den samme for alle:
Webstep (AS eller ASA)
c/o Rebel
att: Avd (Avdelingsnavn) / (Referanseperson fornavn/etternavn)
Universitetsgata 2
0164 Oslo
MERK:
– Hver fil (vedlegg) til e-posten skal inneholde en (1) faktura pluss eventuelle spesifikasjoner til fakturaen
– Spesifikasjon i eget vedlegg vil bli behandlet som eget bilag og vil ikke bli slått sammen med fakturaen ved tolking
– Vedlegg som inneholder flere fakturaer vil bli behandlet som ett (1) bilag
– Vedleggets filnavn må ikke inneholde spesialtegn eller æøå
– Vedlegget må ha filtype .pdf eller .tif. Andre filtyper godkjennes ikke.
– E-post med link til faktura vil ikke bli behandlet
– Det er ikke mulig å slå sammen flere filer i en .zip fil
– Maksimal størrelse på vedlegg er 15 MB
– Innsender vil motta e-post med bekreftelse på om faktura er akseptert eller ikke
Øvrige beskjeder, spørsmål og informasjon
Scanningsenteret leser ikke tekst i e-poster, så om det er spørsmål eller annen informasjon kan dette rettes til: regnskap(a)webstep.no