Fakturarutiner
Webstep
Vennligst følg disse rutinene for raskest og best mulig fakturahåndtering fra vår side

Faktura skal merkes med:
- Selskapsnavn (Merk at Webstep AS og Webstep ASA er ulike selskap)
- Avdeling og/eller din referanseperson i Webstep
- Fakturaadresse – som er den samme for alle:
Webstep (AS eller ASA)
c/o Rebel
att: Avd (Avdelingsnavn) / (Referanseperson fornavn/etternavn)
Universitetsgata 2
0164 Oslo
Faktura med EHF:
Vi ønsker primært faktura på EHF, vennligst velg rett selskap:
- Webstep AS, Org. Nr. 941612474
- Webstep ASA, Org Nr. 996394638
Faktura på PDF:
Dersom dere ikke har mulighet til å sende faktura med EHF så kan faktura sendes på PDF for maskinell scanning til følgende epostadresser:
- Webstep AS: 941612474(a)invoice.bdo.no
- Webstep ASA : 996394638(a)invoice.bdo.no
MERK:
- Hver fil (vedlegg) til e-posten skal inneholde en (1) faktura pluss eventuelle spesifikasjoner til fakturaen
- Spesifikasjon i eget vedlegg vil bli behandlet som eget bilag og vil ikke bli slått sammen med fakturaen ved tolking
- Vedlegg som inneholder flere fakturaer vil bli behandlet som ett (1) bilag
- Vedleggets filnavn må ikke inneholde spesialtegn eller æøå
- Vedlegget må ha filtype .pdf eller .tif. Andre filtyper godkjennes ikke.
- E-post med link til faktura vil ikke bli behandlet
- Det er ikke mulig å slå sammen flere filer i en .zip fil
- Maksimal størrelse på vedlegg er 15 MB
- Innsender vil motta e-post med bekreftelse på om faktura er akseptert eller ikke
Øvrige beskjeder, spørsmål og informasjon:
Scanningsenteret leser ikke tekst i e-poster, så om det er spørsmål eller annen informasjon kan dette rettes til: