Fakturarutiner

Webstep

Vennligst følg disse rutinene for raskest og best mulig fakturahåndtering fra vår side

Faktura skal merkes med:

  • Selskapsnavn (Merk at Webstep AS og Webstep ASA er ulike selskap)
  • Avdeling og/eller din referanseperson i Webstep
  • Fakturaadresse – som er den samme for alle:

Webstep (AS eller ASA)
c/o Rebel
att: Avd (Avdelingsnavn) / (Referanseperson fornavn/etternavn)
Universitetsgata 2
0164 Oslo

Faktura med EHF:

Vi ønsker primært faktura på EHF, vennligst velg rett selskap:

  • Webstep AS, Org. Nr. 941612474
  • Webstep ASA, Org Nr. 996394638

Faktura på PDF:

Dersom dere ikke har mulighet til å sende faktura med EHF så kan faktura sendes på PDF for maskinell scanning til følgende epostadresser:

  • Webstep AS:  941612474(a)invoice.bdo.no
  • Webstep ASA :  996394638(a)invoice.bdo.no

MERK:

  • Hver fil (vedlegg) til e-posten skal inneholde en (1) faktura pluss eventuelle spesifikasjoner til fakturaen
  • Spesifikasjon i eget vedlegg vil bli behandlet som eget bilag og vil ikke bli slått sammen med fakturaen ved tolking
  • Vedlegg som inneholder flere fakturaer vil bli behandlet som ett (1) bilag
  • Vedleggets filnavn må ikke inneholde spesialtegn eller æøå
  • Vedlegget må ha filtype .pdf eller .tif. Andre filtyper godkjennes ikke.
  • E-post med link til faktura vil ikke bli behandlet
  • Det er ikke mulig å slå sammen flere filer i en .zip fil
  • Maksimal størrelse på vedlegg er 15 MB
  • Innsender vil motta e-post med bekreftelse på om faktura er akseptert eller ikke

Øvrige beskjeder, spørsmål og informasjon:

Scanningsenteret leser ikke tekst i e-poster, så om det er spørsmål eller annen informasjon kan dette rettes til:

Kontaktpersoner

  • Morten Evenrud

    Økonomisjef

    Morten Evenrud

    morten.evenrud@webstep.no

    +47 930 67 296